Ontdek de wereld van Federico Mahora

Een wereld vol kwaliteit: parfum, make-up, verzorgende en for home producten die gebruikt worden door een sterk distributienetwerk. Dit netwerk is persoonlijk uitgezet door een ieder die deel wilde uitmaken van FM World.

Het geheim van het succes

Het FM World succes ligt in de combinatie van de volgende twee aspecten:

  • Het aanbieden van producten voor dagelijks gebruik, die kwalitatief sterk zijn en aantrekkelijk qua prijs.
  • Het hanteren van een zeer motiverend marketingsysteem, dat het distributienetwerk van hoge nanciële winsten voorziet.

Vandaag de dag is FM World bekend en gewaardeerd in bijna vijftig landen, door hun hoogwaardige producten en succesverhalen. Momenteel bestaat het netwerk waarmee FM samenwerkt uit meer dan 600.000 distributeurs (FM Business Partners) en dit aantal groeit voortdurend.

In tegenstelling tot de traditionele verkoopactiviteiten, maakt FM World gebruik van een uniek businessmodel: netwerkmarketing. Het gebruik van mond-tot-mond reclame is de meest e ciënte manier om vertrouwen te creëren met het bedrijf en het product. Netwerkmarketing is een distribu- tiemethode waarbij:

  • Direct contact met de klant belangrijk is
  • De afstand tussen Federico Mahora en de klant verkleind wordt

Wanneer je deel uitmaakt van FM World, kun je op de volgende manieren genieten van de voordelen die Federico Mahora jou te bieden heeft:

  1. Doe boodschappen in je eigen winkel
  2. Verkoop en verdien op marge
  3. Bouw je eigen netwerk

Duizenden distributeurs in de Benelux kennen het succes van Federico Mahora. Zij hebben hun dromen omgezet in realiteit. Kies zelf met wie je werkt, de uren die jou schikken en creëer je eigen team. Via ons uitgewerkte verdienstenplan genereer je makkelijk een passief inkomen.

Historie

De geschiedenis van FM World gaat terug naar het jaar 2004. In dit jaar werd FM Group Polen opgericht door Artur Trawinski – de huidige CEO van FM World, samen met zijn vrouw Katarzyna Trawinski. Het bedrijf kwam in een razendsnelle ontwikkeling terecht, waardoor in 2007 FM World Benelux werd opgericht om het buitenland te vertegenwoordigen. FM World is ont- staan uit het idee om een eigen lijn van exclusieve parfum en aanverwante geurproducten te ontwikkelen. Tijdens zijn zoektocht naar de perfecte pro- ductmix maakte Trawinski kennis met vele bedrijven die met hem wilden samenwerken. Uiteindelijk nam hij de beslissing om in zee te gaan met het familiebedrijf DROM fragrances.

DROM fragrances

Een Duits bedrijf dat al meer dan honderd jaar parfumconcentraten pro- duceert van hoge kwaliteit aan grote merken en dat inmiddels 80% van de markt in bezit heeft. DROM is speci ek producent van geurconcentraten, die worden opgekocht door verschillende grote merken. De afnemers

van de geurconcentraten vullen deze zelf af in hun eigen afvulfabriek. FM World laat dit doen door de Perfand fabriek in Polen.

Perfand

De samenwerking tussen Perfand en FM World is bijzonder te noemen. De Perfand fabriek is namelijk in handen van Andrej Trawinski, vader van Artur Trawinski. Perfand vult de exclusieve concentraten van DROM Fragrances af met farmaceutisch water en alcohol. Vervolgens worden deze geuren aan FM World geleverd en krijgen deze geuren een nummer.

Awards

De ‘Business Gazelle 2010’ voor FM WORLD Polen en de ‘Business Gazelle 2011’ voor FM World,

De ‘Art of Packaging 2010’ voor de SPA SENSES Collection – voor de beste verpakking in de “Health and Beauty” categorie,

De ‘Qltowy Kosmetyk 2011’ voor de Sugar Lip Scrub,

De ‘Consumer’s Laurel– Discovery of 2011’ voor de Sugar Lip Scrub,

De ‘Super Product 2011 of the “Women’s World” readers’ voor de SPA SENSES collectie, de ‘Qltowy Kosmetyk 2012’ voor Eau de Parfum FM 329,

Het ‘Certi cate of Ethical Sales Management and Customer Service’, toegekend
door de jury van de Polish National Sales Awards (PNSA),

De ‘Super Product 2012 of the “Women’s World” readers’ voor het ß-Glu- can Active Face Serum,

De ‘Forbes Diamond’ voor FM World Poland,

Het ‘V Certi cate’ voor de Body Sign collectie en de Natural Warm Body Butter, Natural Soap en Natural Body Cream van de SKIN LAB line,

De ‘Golden Seal of Nature 2013 – Best Natural Cosmetic Product’ – tweede plaats voor de natuurlijke cosmeticalijn Skin Lab lijn, en de award voor cosmetica voor de Body Sign collectie,

De ‘Consumer’s Laurel– Discovery of 2013’ voor FM GROUP FOR HOME, De ‘Qltowy Kosmetyk 2013’ voor Eau de Parfum FM 331,

De ‘Cosmetic of the year 2013’, toegekend door E-Makijaż magazine voor de Brow & Lash Creator

De ‘Silver Consumer Laurel 2014’,

De ‘Kwality Cosmetics 2014 Contest’, voor de multifunctionele serie CC Colour & Care en tweede plaats voor de CC Powder en de Wise Green Primer.

Het ‘Certi cate of Business Credibility for 2013 awarded by Bisnode D&B Poland’ dit is een certi caat dat een bedrijf krijgt voor uitstekende nanciëele conditie.

0

Start typing and press Enter to search